onsdag 13. januar 2010

Aha opplevelse

Neste år, ikke 2011 men neste skoleår er rett rundt hjørnet. Det føles i alle fall sånn, jeg har begynt å titte rundt meg, se i blader og på blogger. Begynt å tenke på hvor jeg kan bo i Lillehammer, hvis jeg kommer inn. Hvordan jeg vil innrede det. Skal jeg bo alene eller med fler? Min kjære skal bo i Bergen, det er 9 timer unna med buss. Det er så langt, men vi skal klare det. Hurra, vi må. Bah, jeg gruer meg til å begynne å pakke ned saker og ting, våkne av en vekkerklokke og ikke mamma som skriker inn døra. Ingen go’venn rett rundt hjørnet som henter meg og jeg kan drikke kaffe med hele tiden.
Dere? Kom og besøk meg a? Takk gudene for at Emma er der, at jeg kjenner noen, at jeg ikke er helt alene. Det rareste er at alle blir spredd over hele verden, noen skal til utlandet, andre skal til Oslo, Trondheim, i millitæret. Men såå mange og besøke og hilse på og sende brev med. Jeg har bestemt meg for at jeg vil starte å sende brev når jeg flytter. BREV, jeg vil ha post ser du, post er kos! Hvis noen føler for å sende meg brev nå så er det helt KNALL.
 image image image
- Gosh, snart skal jeg pakke kofferten, bli stor og flytte hjemmefra.

Hva gjør du til neste år?

ps: Er det bare jeg i hele verden som sliter med å sminke seg? Jeg føler meg som en jævla klovn hver gang jeg kliner noe i trynet, om noen vil gi meg et kurs så stiller jeg opp. Eller om noen vil ha meg som prøvedukke..

4 kommentarer:

ole//wombat sa...

vi har skummelt mange felles venner

Mari sa...

Ikke snakk om det, jeg blir stressa. Setter min lit på utdanningsmessa!

Ps, jeg svarte på min blogg jeg. Dårlig uvane.

Oda Marie sa...

Håper på Londonstudie, hvis ikke Tromsø eller Oslo, eller eller.. uff vanskelig

Unknown sa...

Jeg vil også ha brev! Kan ikke vi sende brev til hverandre, da?
Også skal jo jeg bo i Hamar, som ikke er altfor langt unna :)

Sitat.


En ting jeg har merka med deg er at idet man tror man kjenner deg skjønner man at man aldri kan forstå deg. Derfor er du underlig. - Morten.

Kontaktinfo.

Msn: elisabeth-bv@hotmail.com
Mail: evikanes@gmail.com
Facebook: Elisabeth B Vikanes
Nettby: Epleelly

Blogglisten