onsdag 6. januar 2010

21 minus og sår hals

Når jeg våknet idag var øynene mine limt sammen, kanskje frosset til og med. Klumpene i halsen var større enn før og hodet banket. Jeg er forkjølet med sår hals. Mamma vekket meg ved å si at det var 21 minus ute, kjapt løp jeg i dusjen og hoppet inn i devold ull undertøyet mitt. Herregud, det skulle ikke vært lovlig at det var så kaldt. Ulovlig skulle det vært, det føltes ut som nesa svulma til dobbel størrelse og prøvde å presse øyenene ut av skallen min. Fyttirakkern.

I see spots.
IMG_4307 IMG_4260
Ph: private.

Ingen kommentarer:

Sitat.


En ting jeg har merka med deg er at idet man tror man kjenner deg skjønner man at man aldri kan forstå deg. Derfor er du underlig. - Morten.

Kontaktinfo.

Msn: elisabeth-bv@hotmail.com
Mail: evikanes@gmail.com
Facebook: Elisabeth B Vikanes
Nettby: Epleelly

Blogglisten