tirsdag 8. desember 2009

Ny header!

Siden Lisa --> LiUn, var den eneste som sendte inn en header til stakkars meg så måtte jeg bruke den!! Åh, nå tuller jeg fælt, ja det var den eneste, men den var suuuuuperduper :) jeg likte den megagodt!! woho

Jeg driver å dilemmaer over hvilken kjole jeg skal ha på meg på julebordet i helga, og HVORDAN SKAL JEG STYLE DE?? Denne kjolen fra rare.

En kjole, nesten som denne (fant ikke bilde) den her bare litt kortere armer og litt åpen rygg. "Studsene" er også litt annerledes, litt forskjellige.

Hvilke sko? Hvordan farge på stømpisene? Øredobber? Armebånd? Kjede? Sminke?

I NEED TIPZ, pliiiiiiiis!!

En klem og gode ønsker til de som hjelper til.

4 kommentarer:

Ida Elevine sa...

jeg ville gått for gull-strømpiser, sorte støvletter/ sko, noe fancy på hodet/ i håret(alla fjær el.l. -isteden for smykkegreier), og sleng skinnjakken og skjerf-lua over på veien ;)

nice !

og kos deg, heldigris!

Mari da vei du! sa...

Jeg sto og lurte på det samme selv igpr. Gleder meg til å se hvordan du ender opp jeg!

Forresten hørtes Idas stylingtips veldig bra ut!

Mari da vei du! sa...

igpr = i går, for de som ikke skjønner min kule stavemåte.

MariaKF sa...

Jeg stemmer for den grå på fredag :D Med svarte, kanskje noe mønstrete strømpiser, pumps, og rocka øyeskygge eller lignende!

Sitat.


En ting jeg har merka med deg er at idet man tror man kjenner deg skjønner man at man aldri kan forstå deg. Derfor er du underlig. - Morten.

Kontaktinfo.

Msn: elisabeth-bv@hotmail.com
Mail: evikanes@gmail.com
Facebook: Elisabeth B Vikanes
Nettby: Epleelly

Blogglisten