onsdag 2. desember 2009

Kjære julenissen

Acne boots - Pistol
Et styk støvletter fra Acne, pistol. Svarte i størelse 38.
På nett var det bare i semsket skinn, men jeg vil ha vanlig skinn. Kjøpes på sole service i Oslo.

Yoga for Dummies - dvd
Siden jeg ikke har råd til å trene yoga på treningsstudio. Ikke Boka, men DVD’en.

Cheap Monday - Jeans, Skinny Dark Clean
Et styk Cheap Monday bukser i denne fargen, (litt usikker på størrelse, så et gavekort på utsalgssted er også kult)
Datarock Dress
Et styk Datarock dress (vil egentlig bare ha overdelen)


Macbook pro - Hvit Et styk Macbook air, ikke den minste, den mellomste eller den største.
Parfyme - Victor Rolf, The FlowerbombParfyme fra Victor og Rolf – The Flowerbomb. [Jeg har gått tom]

smykke c-e Dette smykket fra Celine Engelstad. I SØLV!

lancome_indigo_blue_nail_polish-183x300 KLAR (ikke den på bildet med andre ord. Neglelakk fra Lacome (janne har anbefalt en, snakk med henne) Det viktigste er at det er en klar overlakk som jeg kan ha over andre farger.

Gina Tricot Denne genseren fra Gina tricot ønsker meg den også i andre farger som hvit og grå. (trenger litt basic klær)

18k_solid_white_gold_Alliance_diamond_ring_0_12ct_Top_Wesselton Alianse ring.

VINGLASS Disse vinglassene fra hadeland glassverk, skal komme tilbake til størrelsen, men det er sånn de ser ut!!

Ting som jeg ikke vet jeg vil ha eller trenger.

Andre ting jeg ønsker meg:
- Cardigans.
- Skins ses 3 på dvd.
- Gavekort på Bianco.
- Smykker, øredobber, ringer og kjeder.
- Strømpebukser i alle farger og former.

- Penger til Berlintur i Februar!


TRYKK PÅ BILDENE SÅ KAN DU SE HVOR MAN KAN KJØPE TINGENE!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaja.. det var en innholdsrik og bra ønskeliste. Så får vi bare se hva julenissen klarer å få til:) Pis, sis.

Anonym sa...

Ps, den klare overlakken kommer fra DIOR. Den er magisk:)

Daniel sa...

Macbook air er teit.. hvis du skal ha mac må du ha macbook, eller macbook pro.. jeg skal kjøpe meg pro når jeg får penger!

Sitat.


En ting jeg har merka med deg er at idet man tror man kjenner deg skjønner man at man aldri kan forstå deg. Derfor er du underlig. - Morten.

Kontaktinfo.

Msn: elisabeth-bv@hotmail.com
Mail: evikanes@gmail.com
Facebook: Elisabeth B Vikanes
Nettby: Epleelly

Blogglisten