fredag 11. desember 2009

Helga blir

lang!

Ikveld er det et styk julebord på Essilor norge i fin kjole, og hyggelige kollegaer, kanskje også en tur på møllajam:)

I morgen blir det oslo for å bake pepperkaker med fine mennesker, fiksings også blir det enda ett julebord, med megagod mat og superhyggelige mennesker. OG PARTY!

På søndag, våkner jeg på sofaen til min søster, mest sannsynelig med litt vondt i hodet, så bærer det hjem for å gjøre religionsinnlevering, og litt norsk og kanskje få besøk av verdes flotteste.

F1000003 
ph: meg – analog Agfa

Hurra for en fin helg,

hva skal DU i helga??

1 kommentar:

Unknown sa...

Lørdag skal jeg bakse smultringer med mormor, så kommer Magnus på kvelden. =) God helg (^^,)

Sitat.


En ting jeg har merka med deg er at idet man tror man kjenner deg skjønner man at man aldri kan forstå deg. Derfor er du underlig. - Morten.

Kontaktinfo.

Msn: elisabeth-bv@hotmail.com
Mail: evikanes@gmail.com
Facebook: Elisabeth B Vikanes
Nettby: Epleelly

Blogglisten